Oblivion

Idag ska det fixas tårta! Yeah!

Tydligen är det intriger på skolan mellan våra lärare. Det hade varit riktigt bråk mellan Talan och Teri häromdan över datarummet som fortfarande inte är klart. Talan blev så klart skitarg eftersom vi inte kan utnyttja de här veckorna som planerat för våra kurser. Vet inte vad Teri håller på med heller... Men annars måste jag säga att jag gillar Talan mycket bättre numera, det verkar som att han är lite gladare, eller så är det bara roligare att sitta i nya klassrum...?

Har börjat slacka alldeles för mycket igen. Utnyttjar inte tiden som jag borde, men det är mest Forward som gör mig deprimerad. Vill bara dumpa skiten på någon annan nu. Jag blev för slutkörd på förra årets problem. Jag hoppas att någon ny vill ta över så jag kan lära upp dem före jul. Det är en massa beslut som ska tas men när man vänder sig till kåren för att fråga saker känns det bara som att man är skitdryg istället. Och så är det ju det eviga problemet med att få folk att engagera sig. Jag har ingen ork att starta upp folk på varenda liten grej, önskar folk tog lite mer initiativ. Men de är väl kanske också lite osäkra på hur Forward funkar, så jag kan ju inte skylla på dem heller.

Jag behöver tips på energikickar/inspiration! GIVE ME! Nån kan ju köpa den awesome world boken till mig i julklapp kanske? :D

“WAIT A SECOND….

HAVE YOU COME SO FAR

FOR IT TO END LIKE THIS?

THIS IS THE CHALLENGE

I DARE YOU

TO TAKE A HOLD OF THAT

DARKNESS

FROM DEEP DOWN IN YOU

GET BACK UP

WHAT ARE YOU SO AFRAID OF?”

pw

Kommentarer
Postat av: annelie

gillar verkligen den där boken! perfekt present ju! och jag älskar tvättbjörnarna haha.

2009-09-23 @ 16:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0