Sugardaddy

Gah, vilken slapp/seg dag. Kom inte hem förrän typ halv fem i morse, så efter att jag ramlat i säng vaknade jag inte förrän halv två på eftermiddagen, med en lätt baksmälla (även fast jag inte borde haft någon alls egentligen...) Men det var jäkligt trevligt ändå att gå ut en sväng helt oplanerat. Innan vi gick in till stan tittade jag in i Marcos lägenhet  som typ ligger så jäkla bra till som det typ går. Tio minuter till centrum, tio minuter till högskolan, ännu närmare till både Willys och Lidl. Fy faen säger jag bara.
Knallade in till stan strax för tolv. Nivå hade visst nyöppning efter att de gjort om stället, men det vete fan om det var någon större skillnad. De hade lila/rosa soffor och barstolar och hade gjort plats för dansgolv på övervåningen. Tydligen var det gott om 50+ med feta plånböcker där, men det var dåligt med brudar på deras armar tyckte Marco. Det skulle sitta fint med en sugardaddy eller sugarmama tyckte vi båda. Ola och Nicklas var också där så vi snackade lite med dem med.

Tittar på War of the Worlds som går på femman just nu. Det är faktiskt sjukt spännande. Har inte tittat på thriller/skräckfilm på länge, så det är rätt schysst. Men stackars Tom Cruise som har såna jävliga barn. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0