Great Craic

Så igår var vi ute på Irländsk kväll på Grevargården. Det var mysigt, de spelade utomhus och det var värsta sköna vädret. Bandet (Jolly Maith Craic) har spelat på kåren förut så de presenterade inte direkt något nytt för egen del, men det var trevlig stämning. Det var kul också att träffa lite folk efter sommaren och känna att det är dags att komma igång med saker och ting igen. Hade trott att jag skulle känna mig rätt skoltrött eftersom jag tog en sommarkurs, men jag känner mig rätt pigg ändå. Faktum är att jag knappt vet vad jag ska hitta på om dagarna nu när jag är ledig! Men på tisdag börjar lektionerna så då dröjer det nog inte länge innan man ångrar att man sett fram emot det, hehe.

Efter Grevargården gick vi till Nivå där jag stal en bägare öl och spottade tuggummi på en ny bekanting vid namn Nicklas. Jag var helt enkelt i mitt esse igår kväll XD Till mitt försvar var det inte meningen att varken stjäla eller spotta men det blev kanske inte så bra ändå liksom...

Snyggling Petra

Bandet spelar (Jolly Maith Craic)

The boys are back in town. Marco, Nicklas och Ola (med sin fina sjal)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0