"Jag har haft sex med min hund, är det normalt?"

Tårtan gjord, fantastisk fin med sex lager och fantastisk fin dekoration!  Voilá!

Jialiang och Marco tittade förbi och fick sig en smakbit. Jialiang kunde inte stanna så länge (han verkar ha blivit en mycket upptagen man) men Marco hängde kvar ett bra tag så vi satt mest och snackade skit. Jag gillar Marco, han är så lätt att umgås med och hur trevlig som helst. Man kan ha alla möjliga konversationer med honom :) Vi kom bland annat in på ämnet frågespalter, och då MÅSTE jag ju bara publicera listan vi gjorde på gymnasiet:

Ämnen som alltid finns med i sex och samlevnads-spalter:

 

·         ”Det gör ont när vi har sex”

·         Idiotfråga: ”Jag har haft sex med en kille, kan jag bli med barn?”

·         Utslag/Flytningar

·         Könssjukdom

·         Förhållandefråga

·         Avvikande beteende: ”jag har haft sex med min hund, är det normalt?”

·         Onormal-frågor: ”Jag är 13 och har inte haft sex än, är jag onormal?”


Kommentarer
Postat av: stina

hahaha onormalfrågan är bäst. om 13-åringen alltså. minns att jag hatade frågorna om flytningar. det vill man ju liksom inte läsa om.

2009-09-23 @ 22:29:39
Postat av: annelie

hoho den här listan minns jag som om det vore igår!

2009-09-23 @ 22:57:15
Postat av: sandra

Vilken fin tårta. Men i vilken tidning hittade ni frågan om hunden? Vissa saker vill man inte veta...

2009-09-27 @ 11:03:57
URL: http://sandraselldin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0