Mailbonanza

För några dagar sen skickade jag ut en allmän begäran till alla studenter på BTH att tipsa Forward om sånt som händer på skolan som de vill läsa om. Fick en hel del fantastiska svar.

Random kille ett:

i am the student of bth ..my name is xxx ..i want to know what i happening in bth...

Well so do I! Det var därför jag ville ha tips! (och vad menar du med att du är THE student på BTH? Finns det bara en?)

Random kille två:

hej, yes I am interested to know what is happening at BTH. please forward me the information .

Återigen, det var JAG som ville ha tips.

Random kille tre:

Hi thank you for the email, I wanted to get and read information regarding any thing about BTH. Thank You

Detta börjar bli tjatigt! (och du vill ha info om vilken GREJ som helst?)

Random kille fyra:

is this a magazine kind of think or news letters kind of stuff,im sorry i would likely to know the things and activities in bth please explain abt this [email protected] in detain plz thanking you

Va? Jag förstår inte ens vad han vill.

Random kille fem (som är lite upprörd):

Something you might like to write about in your magazine

You probably didn't hear about the problem in Computer Science program. All of a sudden they changed the rules and said all students even the old ones should follow it.
The rule was: only 4 courses labeled with B
What if someone passed 11 courses labeled B?????????? and when he wants to get the last one they are telling him to stay here for more 2 years and pass 8 more courses.

They don't care about the students.

They even told me it is your gambling! We do not guarantee anything....

Other programs offered detailed plans for students from different starting semesters.

But not these guys.

We are paying the student fee but you are not doing anything for us.

At least try to do something about this.

They have messed up all our future plans and we are losing so much money passing extra courses (more than what was enough for the program) and yet they say it is your gambling!!!


Okej okej okej, nu tar vi det lilla lugna här. JAG är oskyldig. Jag har inget med reglerna att göra och är inte en medlem av studenkåren mer än att jag betalar kåravgiften. För det andra förstår jag inte ens exakt vad som hänt. Om du vill att vi ska undersöka grejen kan du väl anstränga dig lite och skriva så jag fattar. Geez!

Kommentarer
Postat av: stina

ååååh jag älskar de här mailen!!!!! hahahaha

Och ja, externa hårddiskar är verkligen helt fantastiska. Fatta så mycket film och serier jag har! Men vågar dock inte spara för viktiga saker på den utan att ha extra kopior nån annanstans. Säljarna tar bara ansvar för själva hårddisken, inte innehållet.

2009-09-29 @ 21:43:51
Postat av: annelie

hehe man kan ju fundera över hur dessa klarar sig i skolan alltså...

2009-09-29 @ 23:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0