När jag var tio tittade jag på björne...

Har spenderat en timme med att tjuvlyssna på folk. Eller åtminstone lyssnat på vad andra hört. Helt sjukt hur dumt och roligt det kan bli ibland alltså.

http://www.tjuvlyssnat.se/

Jag råder er att spendera en stund på den sidan.

10-årig kille i mobilen: Men alltså jag är trött på att diskutera det här med dig. Du är en sån jävla profet… Ja, jag menar du ska ju ALLTID ha rätt.

En mormor och en pojke ~5 sitter och samtalar på bussen.

Mormor: Jag är lite ledsen för att min vän Gösta har dött…
Pojken: Vem sköt honom?

Kille ~15 kommer på bussen och hejar på kvinna ~50 som verkar vara hans mamma.
Kvinnan: Varför haltar du?
Killen: Jag sträckte mig i en böghög i skolan.
Kvinnan (förskräckt): EN VAD?!
Killen: En böghög!
Mamman: Men du har ju flickvän?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0