Oh noes!

Ojojoj. Stackars er som inte fick något inlägg igår. Jag vet att ni gått och väntat som otåliga barn på julafton men det hände inte mycket igår som var värt att nämna. Nej men seriöst så uppdaterar jag en gång om dagen mest för min egen skull, som en slags skrivövning kan man säga. Eller kanske ett bevis på att jag existerade även denna dagen :)

Idag har det inte hänt mycket heller, det regnar och jag sov större delen av förmiddagen. Halvsov åtminstone medans jag drömde konstiga drömmar (tyvärr minns jag inget av dem nu förutom att de var konstiga). Sen har jag spenderat en bra stund med att surfa runt på etsy.com och letat skojiga grejer. Hittade bland annat en säljare som gjorde smycken med såna glasbitar som slipats runda i havet, jättefina, och hittade även rätt många fina skrivböcker med återvinningstema. Typ att de tagit gamla VHS kassett fodral och gjort om dem till skrivboksomslag eller min personliga favorit; återvunna bokbindningar. Rätt kul att ha en skrivbok som ser ut som en skönlitterär bok. Som vanligt kostar det en slant och frakten allra mest så klart, de flesta säljarna är i USA, men det kan ju vara värt det nån gång ibland till en födelsedag eller jul... Just nu ska jag nog försöka hålla i pengarna litegrann eftersom mitt sparkonto är tomt efter sommaren...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0