Refill please!

Marco ringde nyss och ville gå ut ikväll för att fira hans födelsedag (som är imorrn) Det var oplanerat men what the heck, jag behöver jobba på min spontanitet XD

Har spenderat mest hela dan med att fundera över livets stora frågor. Eller well, snarare MITT livs stora frågor, fast inte på det där deprimerande sättet. Utan istället blev det liksom 'fan, det här är så jobbigt, men fatta vilka bra vänner jag har'. Alltså, det jag försöker komma fram till var att jag istället för att vara deprimerad ganska sakligt konstaterade fel + lösning samt kände mig rätt nöjd med det jag har. Vet inte om det låter vettigt på något vis, men jag känner mig rätt nöjd med dagens funderingar, hehe.

Har också satt in lite foton i fotoalbumet. Jag ligger så himla efter. De bilderna jag framkallar nu är från förra sommaren... Men det är så himla skönt att det är så billigt att framkalla foton nu. Inte ens en krona per bild och en vanlig förstoring typ 20x30 kostar 9 kronor! Jag beställde en massa förstoringar som jag skickat till mamma och syrran och brorsan.


Lillebror, jag och storasyster på mammas 50års-kalas förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0