R/isotto/uccola/icotta

Ännu en skönt slapp helg där jag i princip inte gjort något alls. Varje gång jag börjar tänka på vad jag måste göra med skolan och Forward så sätter jag klackarna i backen (bildligt talat naturligtvis) och tvingar mig själv att släppa det. Annars försvinner hela poängen med avslappnande helger!

Min blogg håller alltmer på att förvandlas till en matblogg där jag typ talar om för alla vad vi äter här hemma, men jag tänker som så att det nog är bättre än att jag lägger upp en massa bilder på 'dagens outfit' XP

Igår gjorde vi italiensk pannkaka. Den var god, men jag kände ändå att den inte var direkt upphetsande heller. Men den var rätt snygg liksom. Ruccola och ricotta på pannkaka.


Kommentarer
Postat av: Petra

Tyckte inte heller att den var något att hurra över direkt. Inte som chapchaen. Den var supergod!

2009-09-20 @ 15:29:21
Postat av: annelie

jag älskar din matblogg! och vad soft att du bara lägger ifrån dig allt annat och är totalt helt ledig på helger :) det låter sunt!

2009-09-21 @ 08:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0