Rotundan

Är hemma igen efter en kväll på kåren och inser först nu att jag faktiskt är berusad. Känns lite skumt när man suttit och haft typ normala konversationer (bortsett från att man skriker eftersom de spelar hög musik) och sen när man kommer hem snurrar golvet. Väldigt konstigt.

Hur som helst har det varit en väldigt trevlig kväll. Har bland annat pratat mer med vår erasmus-student från Österrike, Anna-Maria, och faktiskt några tyskar som helt schysst bara bjöd oss på drinkar (utan baktankar I assure you). Very Nice! Måste börja gå på kåren oftare. Är så trevligt att träffa andra studenter :) Älskar dock att prata med Marco, han har alltid nåt att snacka om :D

Men nu ska jag dricka en massa vatten och ramla i säng. Det är faktiskt fredag imorrn, så det är inte helg än. Ser fram emot att vakna och känna mig som en säck potatis imorrn... not.

NIGHTY NIGHT-E-YO!

Kommentarer
Postat av: Petra

Du glömde nämna att du och Ida smsade mig mitt i natten! Fyyyy på dig! :D

(det där är adressen till min blogg btw, så kan du prenumerera på den också, din lilla blurker <3)

2009-09-25 @ 12:53:15
URL: http://viljami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0