Sleepwalking

På min promenad i morse var det extrem auto-pilot, den typen som funkar som så att man går och tänker på en hel massa olika saker, sen tittar man upp och minns inte de senaste femhundra metrarna alls, sen gör man det typ om och om igen tills man är hemma igen... Men nu har jag vaknat till lite igen iallafall. Anledningen till att jag är så trött fastän jag går och lägger mig i bra tid är för att jag ligger och tänker alldeles för mycket när jag ska sova. Mestadels tänker jag på allt jag ska/bör göra nästa dag, vilket ju är ett säkert sätt att hindra sig själv från att somna. Men då är det dags att plocka fram listblocket igen! Om jag väl har på papper vad jag ska göra nästa dag kan jag förhoppningsvis släppa det, säker i vetskapen att jag inte kommer glömma bort något. För att fira genialiteten med listor blir det en klassisk lista från gymnasiet igen. Denna är en personlig favorit:

Topp tre äckliga saker i stinas liv

1.       Stinas kropp och liv består av snor

2.       Gråsuggor i stinas rum (byrån)

3.       Råttor i väggen/på gräsmattan


Vill bara poängtera att Stina skrev denna listan på egen hand.

Kommentarer
Postat av: stina

hehe jag är glad att den är en personlig favorit hos dig. jag kan göra en ny nu om du vill för jag har inte längre gråsuggor i byrån eller råttor i väggen, men jag har mögel och silverfiskar på badet

2009-09-17 @ 19:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0