I Love Språk.

Skön helg med en massa slapp och inga tankar på vad jag borde göra utan bara vad jag vill göra. Vilket är inget. Det kommer inte vara några sådana dagar framöver förrän vid jul (om ens då) så det är lika bra att slappa när det går. Jag hoppas att jag kan få in så pass rutin att jag inte kommer behöva plugga på helgerna, lyckas jag med det tror jag att jag skulle orka mycket mer. Men det återstår att se (ungefär som att det inte beror på mig utan på något magiskt!) Imorgon börjar terminen officiellt för min del. Första veckan med egentliga lektioner.

Har tittat på I love Språk idag, både klipp online och på ett avsnitt som gick på tv. Det var rätt intressant och jag märkte lite grann skadorna av att gå lkdm, vilket egentligen är rätt kul när jag tänker efter. Visar att man åtminstone tänker lite annorlunda mot tidigare. Men det skojigaste var den tyska filmen de visade sista halvtimmen. Den var helt störd med en tjej som hade en kompis som var både bög och jude och som blev kär i en svart kille (Leroy, som är huvudpersonen) fast hennes familj med fem bröder var värsta nazi med rakade huvuden och hängslen. Måste komma ihåg att titta nästa söndag för att se fortsättningen XD Dessutom var Leroys 'fro inte att leka med... Filmpostern ger mig flashbacks till Berlinresan i gymnasiet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0