Vill du ha en snigel på ögat?

Jag måste säga att jag tycker så himla synd om Talan som måste lära ut det enklaste av det enklaste till folk som inte ens verkar lyssna på vad han säger eller ens öppna de dataprogram vi jobbar med utanför klassrummet. Jag menar, nivån på det vi håller på med är INTE hög, man kan lära sig det på egen hand på en massa sidor på webben. Men varje gång vi kommer till lektionen behöver folk hjälp med de allra lättaste saker. Petra och jag sitter och försöker fördriva tiden bäst det går eftersom vi (förutom att fatta vad vi håller på med) faktiskt gjort hemläxan och varit förutseende att göra lite extra (sånt som inte behöver förklaras och som det är onödigt att slösa lektionstid på) Lektionerna sniiiiiglar sig fram...

Har ätit mer tårta idag, men vet inte riktigt vad vi ska göra av den som är kvar. Petra åker hem idag och vi har iallafall 1/3 av tårtan kvar.

Kommentarer
Postat av: annelie

hehe dom där folken vet vad dom håller på med alltså, får se om det funkar att låta bli att öppna dörren nu om några timmar när dom kommer. Fan vad drygt det med sega lektioner, blir inte Talan arg på dom som inte sköter sina studier som de borde liksom?

2009-09-24 @ 16:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0