Argh.

Så börjar nya terminen och med den en massa saker som jag helst av allt inte vill ta itu med alls. Min fortunecookie på facebook sa "miles are covered one step at a time" så jag bör väl lyssna på den och göra en lista och checka av allt eftersom. Jag menar, Facebook kan ju inte ha fel.

Sen är det ju goodbye party på Minerva ikväll också, jag är inte supersugen, men Anna Maria ska ju åka hem så det är väl bäst att åtminstone dyka upp en stund och säga hejdå.

Hoppas hoppas hoppas vi inte får en massa läxa och skit på lektionen idag. Hade varit så skönt med en ledig vecka nu att hinna göra lite som man inte orkat eller hunnit med under tentaveckan (eller veckorna före).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0