Hemma vs Hemhemma 1-0

Ah! Tillbaka i K-town så nu känns det roligt igen att ha en blogg. Pallade inte uppdatera när jag inte kan skriva på min egen dator så det blev rätt tomt över julen med inlägg.

Tågen krånglade lite igår så jag fick åka buss från alvesta och sen taxi sista biten till karlskrona, men det gick ju bra det med. Var dock rätt trött när jag kom hem och idag har jag en sån där fantastiskt härlig huvudvärk. Men det är SÅ skönt att vara tillbaks hemma! Efter att ha bott här så pass länge så känns skillnaden ganska tydligt mot att vara i familjens hus mot att vara i sin egen lägenhet. Här är det Petra och jag som är kungar och som bestämmer hur vi ska leva och exakt hur slappa vi vill vara eller huruvida vi vill käka framför teven. Jag kände mig lite extra hemma när jag la mig i min säng och återupptog bekantskapen med mitt täcke och mina kuddar. Det är inte som att jag gått och saknat de här grejerna, men det känns ändå skönt att vara tillbaks. Hemhemma är bra och skönt, men när man väl har bott själv är det svårt att återvända på allvar.

Men nu ska det pluggas igen.


Hejdå huset för denna gången!!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Vilken fin bild! <3

2010-01-07 @ 10:13:08
URL: http://viljami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0