Ledig

Ah! Så har man äntligen lämnat in den sista uppgiften för denna terminen (räknar inte med tentan dock, men det är en annan sak, som jag dessutom bekvämt skuffat undan i mitt medvetande).

Har tvättat ett berg idag förresten, och sett typ tre filmer. Egentligen bara två och en halv eftersom jag spelade sista halvan av Fellini's 8½ på dubbel hastighet (hade inte fungerande undertexter och kan inte italienska, så jag fattade iallafall inte vad de sa...)

Imorrn kommer Marie ner till Karlskrona så vi ska laga lite lunch ihop (med Marco också) så det blir till att spendera den enda lediga dagen innan nästa termin drar igång med trevligt sällskap. Det är najs. Sen på onsdag ska Petra och jag våga oss upp till Minerva och ha party med Anna Maria som åker hem på torsdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0