Oh! That's Dirty!!

Redovisningen avklart, great. Det gick rätt bra, kan inte klaga.

Sen vi kom hem har vi suttit och funderat på och jobbat med vårt filmprojekt och fått en ace idé så nu pillar vi (läs petra) på specialeffekterna i Premiere. Det ser bra ut :D Känns skönt att vi nu har en plan som kommer bli bra men som inte innefattar att göra om precis allting. Fick ju lite ångest när man såg det grupp tre (eller snarare Jialiang) knåpat ihop hittills -_-' Men jag tror vårt blir bra med, de är ju faktiskt väldigt olika till att börja med.

Ska ikväll bara skriva färdigt min artist statement och skicka in ikväll så kan jag ta nya tag imorrn.

I övrigt har Petra och jag gått runt i lägenheten och sjungit på "Get On My Horse"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0