omg omg omg omg omg!!!

De två veckorna from hell är snart över!!! Idag hade vi våra presentationer på våra independent projects. Jag hade lyckats få äran att börja, men det är jag bara glad över. Slapp mycket nervositet och jobbig väntat på grund av det. Så nu är det bara en uppsats och tre filmanalyser kvar. Filmanalyserna ska in på måndag så där har man lite tid. Uppsatsen ska in i kväll och jag hade lite ångest över att det jag skrivit före jul inte var så bra (det kändes inte bra när jag skrev det) men när jag tittar på det nu tycker jag typ att det är riktigt bra! Så det är bara att formattera skiten och sen maila iväg den. Men först ska vi äta pizza, dels för att fira att våra presentationer var bra (vi var ace nästan allihopa) men också för att vi inte pallar laga mat längre. Man har inte direkt sovit kanonmycket de senaste dagarna plus att vi suttit idag i fyra och en halv timme och stirrat på dataskärmar. Man känner sig liiiite seg.

Well, better go now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0