Pop quiz!

Hua! Så har man tagit sig igenom dagens muntliga tenta med livet i behåll och förhoppningsvis med godkänt resultat. Det kändes som att det gick rätt okej även om jag ibland inte riktigt visste vad jag skulle säga. Hade jag studerat seriöst inför det muntliga provet med tanken att jag även pluggade inför den skriftliga tentan så hade det kanske gått bättre, men nu blev det mest några timmar till att titta på mina anteckningar och papper på förmiddagen innan provet. Det jobbiga är ju att man blir nervös över något som kommer att räknas som ungefär 20-30% av slutbetyget. Inte mycket med andra ord. Menmen, jag vann iallafall quizet vi hade med eftermiddagsgruppen och tyckte att jag var riktigt djup när jag svarade på frågan: "Is it true? Why?" med: "No, it is not true, because truth is a cultural construction". XD

Så nu blir det till att jobba hårt fram tills fredag med independent project. Har suttit och letat vampyrbilder en stund nu. En av de kanske bäst dolda vampyrerna är Snövit. Hy vit som snö, läppar röda som blod.... need I say more? Kolla bara vilken blick hon ger det där äpplet. Egentligen föreställer hon sig nog prinsens hals och bultande halspulsåder.... you naughty girl!


Kommentarer
Postat av: annelie

tycker minsann hennes högra krage påminner om något som dracula skulle kunna klä sig i också! soft att muntliga tentan gick bra. muntlig tenta låter fruktansvärt!

2010-01-11 @ 19:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0